Menu

Veel gestelde vragen bij de Tuinmeubelen Specialist

Waarmee kan ik online een bestelling betalen?

Betalen met iDEAL

Betalen met iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankoop afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. iDeal wordt ondersteund door de alle Nederlandse banken. Het voordeel van betalen met iDEAL is dat wij direct de melding terug ontvangen dat U bestelling is betaald en dan ook direct de bestelling in behandeling zullen nemen voor een spoedige inplanning voor levering.

Betalen met MasterCard, Visa & Maestrocard

• Uw uitgaven worden pas aan het einde van de maand van uw rekening afgeschreven.
• Veel MasterCard creditcards bieden de optie om uw online uitgaven achteraf gespreid te betalen.
• De bestelling kan meteen in behandeling worden genomen omdat wij meteen de melding van betaling krijgen.
• Alle creditcard betalingen verlopen veilig via onze Payment Service Provider "Multisafepay"

Betalen met Bancontact (België) 

Bancontact is de meest populaire betaalmethode in België. Gebruikers beschikken over een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart is geschikt voor zowel on- als offline betalingen. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk. Betalingen zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Bovendien zijn betalingen via Bancontact altijd 3D-secure beveiligd.

Achteraf betalen met Rembours

Indien u kiest voor de betaalmethode "onder rembours betalen" kunt u het gekochte artikel op onze webshop contant aan onze chauffeur betalen. Dit geld enkel over bestellingen vanaf + 250.-. Ook kunt u kiezen voor de bestelling per pin te betalen bij levering aan de vervoerder.

Betalen bij afhalen in onze winkel

Kiest u voor afhalen in onze winkel (Budel-Schoot) dan kunt u kiezen om uw bestelling contant of met pin te betalen. Graag even vooraf laten weten wanneer u het wil afhalen zodat wij kunnen zorgen dat u bestelling klaar staat en u tevens kunnen helpen bij het laden van de goederen.

Betalen d.m.v. Overboeking

Vooruitbetalen d.m.v. proforma factuur

Indien u kiest voor de betaalmethode "vooruitbetalen d.m.v. proforma factuur" dient u het totale bedrag over te maken op onze bankrekening, hiervoor ontvangt u automatisch per e-mail nadat uw bestelling is afgerond een Proforma factuur, deze Proforma factuur kunt u tijdelijk gebruiken voor uw administratie, bij levering van uw bestelling ontvangt u de originele factuur.

Betaalgegevens vanuit Nederland:

• Naam: Steensels-Stevens v.o.f. De Tuinmeubelen Specialist
• Plaats: Budel-Schoot
• IBAN: NL90 ABNA0569542588
• BIC/SWIFT: ABN ANL2A
• Omschrijving: als omschrijving bij uw betaling vermeld a.u.b. uw Proforma factuurnummer
(dit kunt u vinden in de e-mail met de proforma factuur)

Kan ik de Tuinmeubelen Specialist ook bezoeken?

Ja, het bezoeken van onze showroom is mogelijk op de onderstaande openingstijden:

Maandag:
10.00 – 12.30 en van 13.30 – 18.00 uur

Dinsdag:
10.00 – 13.00 uur (namiddag gesloten !!)

Woensdag:
10.00 – 12.30 en van 13.30 – 18.00 uur

Donderdag:
10.00 – 12.30 en van 13.30 – 18.00 uur

Vrijdag:
10.00 – 12.30 en van 13.30 – 18.00 uur

Zaterdag:
10.00 – 16.00 uur

U vind ons aan de Grootschoterweg 99 - 99a
6023 AP Budel-Schoot - Nederland
(tegenover de kerk)

Er is een ruime parking !

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil het afleveradres wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kunt u het beste ons een mail sturen naar info@detuinmeubelenspecialist.nl.
Meld hierbij uw ordernummer en het juiste afleveradres, om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze graag wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat u iets vergeten bent, kunt u het beste ons een mail sturen naar info@detuinmeubelenspecialist.nl.
Meld hierbij uw ordernummer, naam en geef duidelijk aan om welke juiste en onjuiste producten het gaat en wat er gewijzigd moet worden.

Krijg ik garantie bij De Tuinmeubelen Specialist?

Wat zijn de voorwaarden voor de garantie?

Vanzelfsprekend zit er standaard garantie op de producten die u bij De Tuinmeubelen Specialist koopt. Wij hanteren de standaard fabrieksgaranties van onze gerenommeerde merken. De garantie is geldig vanaf de leverdatum en op vertoon van de factuur. Bij normaal huishoudelijk gebruik garanderen wij u dat uw artikel niet meer dan de normale slijtage gaat vertonen.

De garantie vervalt in de volgende gevallen:
• Wanneer uw artikel gebreken vertoont als gevolg van normale slijtage of door enige van buitenaf komende oorzaak. Ook kunt u geen beroep doen op de garantie als zichtbaar is dat het artikel in redelijkheid niet als ‘normaal gebruik’ kan worden beschreven;
• Wanneer het product zelf is geverfd, is beschadigd door stoten of krassen of er inwendig vocht is opgetreden;
• Nalatig onderhoud of het gebruik van de verkeerde reinigingsmiddelen;
•Een verkeerd of onzorgvuldig gebruik en/of gemonteerd wanneer dat inherent aan het gebruik is van het artikel;

Schade dat ontstaan is tijdens het vervoeren van het artikel of het onzorgvuldig openen van de verpakking.

Het is ons recht om producten (of onderdelen daarvan) te wijzigen of uit ons assortiment te nemen. Dit betekent dat we u dan helaas geen vervangend artikel kunnen aanbieden.