Garantie & Service bij de Tuinmeubelen Specialist

Kan ik een artikel retourneren?

Uiteraard kunt u een artikel retourneren. Er gelden een aantal regels voor het terugsturen van uw artikel:

U kunt een artikel retourneren mits u het niet heeft gebruikt, in elkaar heeft gezet en het artikel zich in de originele verpakking bevindt. U dient uw retour aan te melden bij onze klantenservice bij voorkeur via mail naar info@detuinmeubelenspecialist.nl en Vervolgens krijgt u verdere instructies, volg deze instructies. U bent zelf verantwoordelijk voor de retournering. Dit betekent dat u het pakketje voldoende dient te frankeren en te verzenden. Wij zijn niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoek raken van de door u geretourneerde artikelen.

Wanneer wij uw retournering in goede orde hebben ontvangen, storten wij uw volledig aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na uw melding van herroeping terug op uw bankrekening.

Voor het terugbetalen van u aankoopbedrag brengen wij geen kosten in rekening en is voor u geheel kosteloos. Wij gebruiken hiervoor dezelfde betalingsmethode als u heeft gebruikt tijdens het bestelproces, tenzij u instemt met een andere methode. Als u meer wilt weten over retour sturen van een besteld artikel, verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden, hierin vindt u alle informatie over het herroepingsrecht.

Wat zijn de voorwaarden voor de garantie?

Vanzelfsprekend zit er standaard garantie op de producten die u bij De Tuinmeubelen Specialist koopt. Wij hanteren de standaard fabrieksgaranties van onze gerenommeerde merken. De garantie is geldig vanaf de leverdatum en op vertoon van de factuur. Bij normaal huishoudelijk gebruik garanderen wij u dat uw artikel niet meer dan de normale slijtage gaat vertonen.

De garantie vervalt in de volgende gevallen:
•Wanneer uw artikel gebreken vertoont als gevolg van normale slijtage of door enige van buitenaf komende oorzaak. Ook kunt u geen beroep doen op de garantie als zichtbaar is dat het artikel in redelijkheid niet als ‘normaal gebruik’ kan worden beschreven;
•Wanneer het product zelf is geverfd, is beschadigd door stoten of krassen of er inwendig vocht is opgetreden;
•Nalatig onderhoud of het gebruik van de verkeerde reinigingsmiddelen;
•Een verkeerd of onzorgvuldig gebruik en/of gemonteerd wanneer dat inherent aan het gebruik is van het artikel;

Schade dat ontstaan is tijdens het vervoeren van het artikel of het onzorgvuldig openen van de verpakking.

Het is ons recht om producten (of onderdelen daarvan) te wijzigen of uit ons assortiment te nemen. Dit betekent dat we u dan helaas geen vervangend artikel kunnen aanbieden.

Klantenservice:

Heeft u vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar! De medewerkers van de klantenservice kunnen uw vragen beantwoorden en waar nodig advies geven. Wij zijn via meerdere wegen bereikbaar.

Stuurt u een mailtje? Neem met ons contact op via info@detuinmeubelenspecialist.nl en binnen 24 uur beantwoorden wij uw mail met uiterste zorg.
Telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk. U kunt ons van maandag t/m vrijdag (let op: di. open van 09:00 tot 13:00) tussen 09:00 en 18:00 bereiken via het telefoonnummer: 0031(0)495-741019

Suggesties zijn welkom !

De Tuinmeubelen Specialist is constant bezig met het verbeteren van de processen in het bedrijf. Onze klanten spelen hierin een belangrijke rol. Wij staan dus ook altijd open voor uw tips en suggesties. Deze nemen wij serieus en nemen wij actief mee in onze beslissingsprocessen. Met uw suggesties en tips kunnen wij de webshops van De Tuinmeubelen Specialist blijven verbeteren. En hier plukt u natuurlijk ook weer de vruchten van. Heeft u een tip of suggestie? Geef deze dan gerust door via een van onze contact mogelijkheden